FIREBALLS

Ten voordele van de branding WAAK vzw

Ik zou graag een grootschalige verkoop houden van deze candy die iedere maal afzonderlijk in 1 zakje verpakt is en daar een groot deel van afstaan voor de warmste week...Kan in feite nationaal gaan gebeuren.
Deze candy is totaal onschadelijk en geeft een prachtige smaak af, is bloedrood en hot..
Ontdekt in USA en direct de link gelegd met DE Warmste Week.Ik heb nu een bestelling binnen van een 150 tal maar kan via via duizenden aankopen...
Ik denk dat ik deze candy aan een 1€ zou kunen verkopen gaan en daarvan kan ik 50% aan de branding afdragen
Wie durf er meer dan 1 in zijn mond steken is mijn slogan. Hot , warmte en de warmste week is de match.

Waarom dit goed doel?

Deze mensen willen gewoon mensen zijn en hebben zelf een popup horecazaakje in het Ringschoppingcenter te Kuurne.Ze maken van alles om dit dan te kunnen verkopen en zijn heel vriendelijk en goed georganiseerd voor opnemen van hapjes en drankjes tot zelf de totale afrekening voor ons de klant te berekenen en ons te laten betalen.. zo mooi :)

de branding WAAK vzw

'de branding' biedt diensten aan volwassenen met een beperking. Zo'n 290 medewerkers zetten zich elke dag in om 390 volwassenen met een verstandelijke beperking (en vaak ook bijkomende problemen en/of beperkingen) te ondersteunen.
De dienstverlening van 'de branding' is verspreid over meerdere locaties in Kortrijk, Heule en Kuurne, maar centraliseert zich in het hoofdgebouw in de Ringlaan 30 te Heule.
'de branding' werkt actief aan inclusie en zelfstandigheid van mensen met meer en met minder mogelijkheden. Dankzij een uitgebreid aanbod dagbesteding, een modulair systeem van vrije tijd, arbeid en vorming en woningen middenin de samenleving, proberen wij de persoon en niet de beperking centraal te stellen.

Bekijk dit goed doel