De Warmste B2B

Ten voordele van THINK PINK

Mijn werknemers hebben een pot aangelegd voor een eigen gekozen goed doel (Think Pink). Deze pot wordt aangevuld door mijn bedrijf in functie van het totaal verkochte stuks via de B2B-site. Dit gedurende één week. Think Pink werd gekozen als goed doel gezien zowel onder mijn werknemers, mijn dealers als onze consumenten, heel wat dames zijn die met borstkanker geconfronteerd worden.

Waarom dit goed doel?

Als lingeriefabrikant word ik, via mijn dealers, regelmatig geconfronteerd met borstkankerpatiënten. Ook in mijn personeelsbestand heb ik enkele (ex-)borstkankerpatiënten, die ik een hart onder de riem wil steken.

THINK PINK

Think Pink zet zich elke dag opnieuw in voor de strijd tegen borstkanker.

We doen dit via wetenschappelijk onderzoek, financiële steun aan lotgenoten, ondersteuning van borstklinieken en sensibiliserings- en bewustmakingscampagnes.

Think Pink ontvangt geen subsidies. Daarom organiseren we eigen evenementen zoals de Race for the Cure, doen we fondsenwerving via loop-, fiets- en wandelevenementen en werken we graag samen met verenigingen en bedrijven die hun steentje willen bijdragen. We helpen je actief bij het organiseren van jullie actie!

Hartelijk dank voor uw steun door een actie voor Think Pink te willen organiseren.

Mede in naam van de duizenden lotgenoten die strijden tegen borstkanker.

Bekijk dit goed doel

Video's