Coca-Cola Visitors Center steunt Youth for Work Innovation

Ten voordele van Youth for Work Innovation vzw

We schenken de opbrengst van de betalende bezoekers in 2019 aan Youth for Work Innovation omdat we het belangrijk vinden dat jongeren die het moeilijk hebben ondersteund worden in hun zoektocht naar werk.

Waarom dit goed doel?

In het Visitors Center van Coca-Cola in Wilrijk komen er jaarlijks heel wat jongeren over de vloer. Jongeren die veel kansen krijgen, maar ook jongeren die minder geluk hebben. Wij schenken graag het geld van de betalende bezoekers aan een organisatie die deze jongeren die het moeilijker hebben, helpt en ondersteunt in hun zoektocht naar werk.

Youth for Work Innovation vzw

Met het project Co-Searching maken we een community voor en door werkzoekenden.
Werkloosheid hoeft geen negatief verhaal te zijn. Het kan net een periode zijn waarin je de tijd neemt om jezelf te ontdekken, talenten te ontwikkelen en kennis bij te leren. Terwijl je ondertussen zoekt naar je volgende job, in lijn van een duurzame carriere.

De vrijwilligers van Co-Searching organiseren vrijblijvende peer-learning workshops waar we inzetten op autonomie, competentie en verbondenheid, terwijl we van elkaar leren om beter te solliciteren. Zo stimuleert Co-Searching intrinsieke motivatie bij iedereen op zoek naar een job!

Bekijk dit goed doel